poniedziałek, 11 stycznia 2010

Ocena

Tutaj azo_ona :3
Ocena _karoka10

Makijaż, twarz:




Twarz mi się podoba, chociaż usta są troszkę za wysoko. Szkoda, że użyłaś tylko kredki do oczu i eyelinera. Fryzurka bardzo ładna, kokardka pasuje 8.5/10

Apartament:

Nie podoba mi się ten pokój. Szare ściany, podłoga zwyczajnie zwyczajna. Bardzo mało rzeczy w pokoju. 5/10

Ubiór:

Ładna bluzeczka :x, pasuje do reszty. Dobrze dobrany pasek oraz buty. Zaopatrzyłabym medoll w jakąś torebkę czy dodatek. 9/10

Sceneria:


Tak, pierwsze co rzuca się w oczy to oczywiście latający żakiet, ale wiem wiem, to nie Twoja wina i na przyszłość, niektóre rzeczy są takie latające, w tym ten żakiecik ;). Tło mi się podoba, ładny ogród. 8.5/10

Album:


Okładka ok, w środku bardzo ciekawie. Miło się ogląda takie albumy :). 10/10

Prezentacja:

Treściwa, ładnie dobrane kolory i oczywiście zdjęcie. 9.5/10

Ocena ogólna:

50.5/60 Popracuj nad pokojem głównym.

~~

Ocena greys1998

Makijaż, twarz:


Cóż, twarz jest w porządku. Ładne włosy oraz biżuteria. Trochę skromny makijaż. Stanowczo mówię nie takim ozdobom na policzkach, ale to sprawa gustu. 7/10

Apartament:


Pomysłowy apartament. Podoba mi się pokój zrobiony w oddali. Ładna podłoga oraz ściany, chociaż czarno-biały kawałek ściany jest nierówny, dziwnie to wygląda. Telefon na lustrze..? 7/10

Ubiór:

Podoba mi się, spodnie troszkę krzywo założone ale przymknę na to oko. 9.5/10

Sceneria:


Dosyć przeciętna. 7/10

Album:


Okładka ładna, środek też mi się podoba 10/10

Prezentacja:

Nie bardzo estetyczna. Treść czarnym drukiem, na ciemnofioletowym tle, nie wygląda to estetycznie ani nie jest czytelne. 6/10

Ocena ogólna:

46.5/60 popracuj nad tym, aby prezentacja wyglądała schludniej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz