wtorek, 12 stycznia 2010

Ocena olcia505

Tu MissOlivia2804
Ocenka olcia505
Me doll:

Nie podoba mi się nos oraz usta,karnacja nie pasuje do koloru włosów,makijaż to niebieska kredka i tusz do rzęs
ocena to 5/10
Moja propozycja:

Zmieniłam kolorek włosków,dodałam cienie i dodałam opaskę oraz naszyjnik:)
APARTAMENT:

Bardzo ładny,różowa choinka mi się nie podoba a poza tym tu nie pasuje-9/10
Metamorfoza zbędna:)
Ubiór:



Jak małe dziecko,po co te kapcie.?Bluzka jest źle założona a poza tym jest nieładna.
Dodałabym torebkę 3/10
Moja propozycja:



Chyba od razu lepiej co^^?
:)
Scenery:

Wszystko ślicznie:* 10/10
ALBUM:


Proponuję bardziej kreatywną okładkę
środek jest ok
8/10
prezentacja:
jest co powinno być,nawet fajna:)
8/10
Suma:
43/60 ,wychodzi Ci czwórka
popracuj nad kontem;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz