czwartek, 14 stycznia 2010

Ocena Ola_Rosada21

Oceniająca:MissOlivia2804
Me doll:

Nie podoba mi się Twoja me doll.Nieładne oczy i te "rybie" usta ,rzęsy nie pasują
Twoja me doll wg. mnie nie jest zadbana,brzydkie sztuczne rzęsy i niepasujące kolczyki
mogłoby być duużo lepiej
2/10
Apartament:


Składownia darmówek ,nieładnych akcesorii,panuje tu chaos i nieporządek-wisząca torebka,telefon na fotelu,strój małpki na foce..jedynie podłoga i ściany pasuje 4/10
Ubiór:
Wszystko dopasowane i markowe.10/10
Scenery:

Śliczna sceneria,wszystko pasuje..gimnastyka jest zrobiona bardzo estetycznie 10/10
Album:

Bardzo fajny pomysł
wszystko jest estetyczne 10/10
Prezentacja:
Jest fajna,nie podobają mi się tylko kolory,zamiast czarnego proponuję szary .
8/10
Suma:
45/60
otrzymujesz ocenę 4+
popracuj nad me doll i wywal więcej niż połowę rzeczy z pokoju głównego

2 komentarze:

  1. medoll już zmeiniłam...a z apartamentu nic nie usunę ponieważ to jest taka moja graciarnia..."główny" pokój powstał niedawno(około godzinę temu)...to jest ten taki z tym nowym pomieszczeniem co jest w minishopie....ciesze się że chociaż ubranie,sceneria i album się podobają...:DD
    jeśli będzie jeszcze taka możliwość to zgłosze się po raz drugi....:DD
    ola_rosada21

    OdpowiedzUsuń
  2. a ta torebka wisi na wieszaku...:DD...ale to tak tylko na marginesie...:DD

    OdpowiedzUsuń