poniedziałek, 11 stycznia 2010

Ocena Carisa23523

MissOlivia2804 się kłania:)
Ocenka Carisa23523
ME DOLL:

Nie pasują mi włoski i oczy,ale jakoś z daleka wygląda cool
makijaż jest okej
9/10
MOJA PROPOZYCJA:


Wiem że jeszcze nie masz tej fryzurki ale do tych oczu nic innego niestety nie pasuje
Tu zmieniłam trochę makijaż ale użyłam tych samych kolorów,dodałam koralikową opaskę i zdjęłam kolczyki ,bo z nimi i z opaską wyglądałaś jak Stara Malutka :p
APARTAMENT:

Ten "kącik" z lewej jest za bardzo kolorowy,brak dywanu ..
PUSTA ŚCIANA...podłoga na szafie.Dużo nie dopracowań.!
daję plusy za ładne ścianki i podłogę;)
7/10
Tu też nie mam jak coś zmienić
UBIÓR:



Spodnie nie pasują,w okolicach klatki piersiowej założyłaś za dużo rzeczy.
Buty z tymi spodniami wyglądają dziwnie
5/10
MOJA PROPOZYCJA:



Chciałabym jeszcze zmienić buty..ale masz tylko te buty..;p
Kup trochę butów i przyhamuj z kupowaniem arafatek na szyję i kapeluszy.
Tutaj jesteś bardzo elegancka,można się ubrać tak na wieczór gdy planujesz wyjście xd
Jednym słowem:elegancko.
NAJNOWSZA SCENERIA:


Nie należy do najgorszych,ani do najlepszych,nazwałabym ją :"ja" lub "me" itp.
7/10
ALBUM:

Na okładkę proponuję wstawić Twoją me doll,środek nie jest super ale nie jest zły ...7/10
PREZENTACJA:



14 wyrazów,2 zdjęcia z imprezki...
Prezentacja mało ciekawa,do tego po jednym języku
Prawie nic o sobie,o zainteresowaniach
jedynie ogólny wygląd jest ładny ,za to plus
4/10
SUMA:
39/60 to jest jakaś 4 z tycim minusem
Radzę popracować nad kontem,wszędzie przyda się mała lub większa poprawka.
Pozdrawiam:*
MissOlivia2804

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz