wtorek, 12 stycznia 2010

Ocena Shelek

Tu MissOlivia2804
ocena Shelek:
ME DOLL I MAKIJAŻ:

W twarzy wszystko jest ok,pazzur jest ,nie podobają mi się te trzy pieprzyki-trochę tu tego za dużo i nie zbyt ładny układ,kocie oczy nie sprawiają dobrego wrażenia
Makijaż jest ok, estetyczny i równy użyłabym tylko innego koloru pudru 7/10
Moja propozycja:


Zdjęłam wszelkie dodatki,pomalowałam Cię cieniami -fioletowy jasny,ciemny,biały i na dole brązowy choć mało widoczny.Zmieniłam fryzkę,radzę zmienić ją na ciemny blond i dodać czarną kokardkę.
APARTAMENT:

Jest ok,zastanowiłabym się nad latającym stolikiem ,dywanem na szafie,kwiatkami przed i za akwarium jednocześnie,oraz nad wystającymi z białej szafki po lewo bluzkami itp.Okienko jest trochę za małe..
Reszta jest w porządku - 6/10
Moja propozycja:


Przestawiłam stolik na dół,kwiatki przed akwarium ,okno powiększyłam ,myszka wychodzi z dziurki na dole a dywan jest pomniejszony.
UBIÓR:



Jest nawet ładnie,wszystko pasuje..nie podobają mi się buty ale pasują więc ok,dodałabym jeszcze jakiś naszyjnik czy coś -9.5/10
Moja propozycja:

Nie wiele zmieniłam- buty i bluzkę oraz dodałam naszyjnik:)
NAJNOWSZA SCENERY:

Bardzo ładna,brakuje mi tu Ciebie-9/10
ALBUM:



Okładka jest za mało ciekawa,za bura,jest szara i czarna,nie zbyt przypadła mi do gustu
środek jest ok ,do strony 7 i 8 proponuję dodać tło
9/10
Prezentacja:
Jest nawet ok,czegoś mi tu brakuje..
Jest powiedziane o Tobie w fajny sposób
no...7/10
Suma:
46.5 to jest 4+ ,zmień trochę apartament,me doll oraz daj tło do albumu
Ocenka By MissOlivia2804
Pozdrawiam:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz