poniedziałek, 11 stycznia 2010

Ocena Zuzaaaa99

Z tej strony MissOlivia2804:* Mówcie Olivia;D
Me doll Zuzaaaa99:

Bardzo ładna me doll,wszystko wygląda schludnie,nie podoba mi się tylko karnacja.
Do makijażu proponowałabym dodać cienie(które masz) ocena to 8/10
Moja propozycja:



Zmieniłam włosy, i umalowałam Cię cieniami:)
Apartament:


Nie jest najgorszy,przy tej ilości punktów jest ok.Nie mam co zmienić ,ale jest 9/10..
UBIÓR:



Bardzo ładnie ,wszystko ze sobą wspaniale komponuje ,dodałabym tylko torebeczkę ,np. srebrną(starplaza archive- 5 stardollarów)--9/10
MOJA PROPOZYCJA:


Tak elegancko
Białe rurki,bluzka,torebka buty i arafatka:)
NAJNOWSZA SCENERY:


Piękna,na każdą okazję,tytuł pasuje,gimnastyka też jest dobrze zrobiona(lubięwygimnastykowane scenerie^^)
10/10.
ALBUM:


Okładka jest ok,a środek?!Brak mi słów..Jest cudowny.!!Nie widziałam jeszcze tak wspaniałego albumu.!Muszę dodać screen chociaż 2 stron.
Oto on:


Piękny co^^? 10/10 Nie mam zastrzeżeń.
Prezentacja:



Ładny nagłówek,zdjęcie też tu pasuje i jest cool:)
Znajduje się wszystko co ma być,oczy od czytania Twojej prezentacji nie bolą, plusik za to że lubisz te gwiazdy co i ja:P
10/10
SUMA:56/60 - to jest..6 z malutkim,ale dosłownie maciupeńkim minusem.!!
BRAWO.!!Jesteś lepsza niż nie jedna osoba która ma ok.2000 pkt.!!
Pozdrawiam i zapraszam do zgłaszania się do ocen
MissOlivia2804:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz