środa, 13 stycznia 2010

Ocena Klaudicos

Ocenia MissOlivia2804
ME DOLL I MAKIJAŻ:

Nie podoba mi się ta me doll (usta na nich kolczyk włosy i ta okropna korona)Makijaż jest bardzo słaby,za bardzo podkreślone oczy ..Piegi na tej me doll nie wyglądają najlepiej 4/10
APARTAMENT:


Trochę tu pusto,nie wszystkie rzeczy pasują..Nie podoba mi się ten dywan ,ściany są puste,dziura w nich i te cegły wszystko psują 6/10
Ubiór:
Normalny,wszystko pasuje..jest ładnie 10/10
SCENERY:


Jest przeciętna,nie wiem czemu ale mi się nie podoba.W ogóle wszystkie scenerie z tym morzem nie podobają mi się ,do tego kojarzy mi się z wakacjami które były już dawno a scenerię zrobiłaś..?dziś..
6/10
ALBUM:

Okładka i środek śliczne^^ 10/10
PREZENTACJA:
Kolor czarny na zielonym nie pasuje,CAPS LOK TEŻ JEST OKROPNY.Czerwony kolor nie pasuje
treść dziwaczna
4/10
SUMA:
40/60 wychodzi Ci 4,popracuj nad kontem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz