piątek, 15 stycznia 2010

Ocena adusia1603

Ocenia MissOlivia2804 :)
Me doll:

Nie jest najgorsza.Wszystko pasuje,nie podobają mi się usta i włosy
7/10
Apartament:

Nie jest najgorszy ale trochę tu pustawo..6/10
Ubiór:
Przeciętniacki,trochę dziwaczny..na szybko się ubierałaś i dobrze wszystkiego nie przemyślałaś(rymowanka^^) ..nie podobają mi się te spodnie ..fee 4/10
Scenery:

Bardzo ładna,mogłaś wygiąć me doll rękę:)
8/10
Album:

W albumie nie podobają mi się rzeczy które latają.
Brak podłogi wszędzie.
słabiutko,brak tła wszędzie..!
6/10
prezentacja:
0/10
Dla tych co nie wiedzą:
Prezentacja jest ok,ale została skopiowana od naulka.!!Sama mi o tym powiedziała,a ja widziałam prezentacje naulki i adusi mniej więcej w tym samym czasie.Miałyście inne,teraz skopiowałaś ale pozmieniałaś dane.!
SUMA:
31/60
otrzymujesz ocenę 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz