czwartek, 7 kwietnia 2011

Ocena Magdaaa007


MeDoll: Ogólnie mi się podoba. Wszystko wygląda dosyć ładnie. Zmieniłabym jedynie usta, albo chociaż ich kolor 9/10 .

Ubiór: Trochę dziwnie to wygląda. Pastelowe kolory nie są już modne.. . Brakuje mi tu dodatków. 6/10
Pokój główny: Jest trochę pustawo, ale nie jest najgorzej. Ściany zlewają się z podłogą. Zmieniłabym ich kolor, dodała jakieś okno itp. 5/10
Sceneria: Nawet fajna ale wolę scenerie wyginane. Podoba mi się tło, bo miga :) 6/10
Album: Okładką się nie popisałaś. W środku jest strasznie pusto. Nie ma tam napisów a wg. mnie w albumie są one bardzo ważne. 6/10
Prezentacja: Dowiedziałam się tego, co najważniejsze. Jest napisane to w miarę estetycznie. Dobrze, że dałaś zdjęcia. 7/10
Punkty - 39/60 ocena 4+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz